Hobiliiga Tartus

Võistlus: Lucky Loore hobiliiga (16)
Toimumisaeg: 04.03.2020
Kellaaeg: 18:30
Lisainfo:
Toimumiskoht: Tartu, Lucky Loore, Küüni 7

Mäng: loositud paarid + loositud mäng või cricket(paaritu arv mängijaid)

LUCKY LOORE HOBILIIGA REEGLID 2020

1. ÜLDSÄTTED

  1. Nädalamängud toimuvad Lucky Loores aadressil Küüni tn 7, Tartu.
    • Kogunemine ja soojendusvisked kella 18:30-st
    • Loosimine 18:55
    • Mängude algus 19:00
  2. Nädalamängud toimuvad alates 15. jaanuarist 2020 ja mängud toimuvad igal kolmapäeval. Täpne võistluskalender on nähtaval http://www.darts.ee veebilehel.
  3. Osavõtt tasuta

2. NÄDALAMÄNGU FORMAAT

Üldised reeglid
  1. Kordamööda mängitakse mänge Cricket, 501 ja loositud paarid + loositud mäng(üks nädal cricket, siis 501 jne)
  2. Üldjuhul mängitakse miinusringiga play-off süsteemis. Mängu võiduks on vaja saada 3 geimi võitu põhitabelis ja 3 võitu(mängijaid 16 või vähem) või 2 võitu(mängijaid rohkem kui 16) miinusringis.
  3. Kui mängijaid on 8 või vähem, siis mängitakse kõik-kõigiga süsteemis 3 võiduni.
  4. Mängijad asetatakse tabelisse loosi alusel. Iga mängija võtab segatud tagurpidi kaartide hulgast kaardi, mille teisel küljel olev number asetab ta tabelisse. Tabelid on alla laetavad aadressilt http://www.darts.ee/?pid=20
  5. Omavahelisi mänge alustatakse kordamööda ja esimest mängu alustab see, kes on tabelis üleval pool.
  6. Kui mängu võitjat ei suudeta selgitada 60. noolega, siis selgitataks võitja nn. "Tantsuga". Võidab see, kes viskab 3 noolega suurema summa. Visatakse korda mööda ühe noole kaupa. Võrdse tulemuse puhul visatakse uuesti pööratud järjekorras. 
  7. Kui mängu seis on viigis, siis enne viimast otsustavat mängu visatakse keskust. Keskuse viset alustab mängija kes alustas ka esimest mängu. Keskust visates loeb ainult punane või roheline. Võrdse tulemuse puhul (mõlemad tabavad keskuse rohelist või punast ala või viskavad keskusest mööda) visatakse uuesti pööratud järjekorras. Kui kumbki mängija ei taba 5 korraga keskust, siis alustab otsustavat mängu see mängija kelle nool on 6-dal korral keskusele lähemal.
  8. Kõik-kõigiga läbimängitavate mängude mängijate omavaheline lõppjärjestusel arvestatakse kõigepealt võitude arvu. Kui võite on ühe palju, siis vaadatakse omavahelise mängu tulemust. Kui sama võitude arvuga mängijaid on rohkem kui 2, siis vaadatakse kõikide mängude võitude-kaotuste suhet. Kui suhe on sama, siis vaadatakse võidetud geimide arvu. Kui endiselt ei ole võimalik järjestust paika panna, siis mängitakse omavahel üks mäng 501, mille alguse järjestus selgitatakse keskuse viskega.
  9. Mängu kaotaja märgib samal laual toimuva järgmise mängu punktid
Cricket
  1. mängus kasutatakse sektoreid 15-20 & bullseye
  2. mängu eesmärk on saada kõikidesse eespool loetletud sektoritesse 3 tabamust ja koguda rohkem punkte kui vastane
  3. singel annab 1 tabamuse, duubel 2 ja trippel 3
  4. kui ühel võitlejal on mingis sektoris 3 tabamust olemas ja vastasel veel 3-e tabamust pole siis kolme tabamusega võistleja saab sellest sektorist punkte koguda seni kuni vastane saab ka 3 tabamust täis. Näiteks kui võistlejal A on 3 tabamust sektoris 20 ja võistlejal B vaid 1 tabamus ning võistleja A viskab 2 singel 20 saab ta 40 punkti jne
  5. Võitja on see kellel on kõikides sektorites 3 tabamust ja rohkem punkte
  6. Detailsemad reeglid inglise keeles
501
  1. Mängitakse  mängu „501“ duubel lõpuga.
  2. Naismängijad võivad alustades küsida meesvõistlejate ees 50 punkti edu (451p)
  3. Kui mängu võitjat ei suudeta selgitada 60. noolega, siis selgitatakse võitja nn. "Tantsuga". Võidab see, kes viskab 3 noolega suurema summa. Visatakse kordamööda ühe noole kaupa. Võrdse tulemuse puhul visatakse uuesti pööratud järjekorras. 
Loositud paarid + loositud mäng
  1. Kui kohale tuleb paarisarv mängijaid siis alates 5-dast toimumisnädalast(aasta 7. nädal) lisandub ka “loositud paarid + loositud mäng”
  2. Loore paremusjärjestuse paremad saavad niiöelda asetuse ja asetatud mängijad loositakse paari asetamata mängijatega

3. PUNKTID

  1. Nädalamängu punkte jagatakse nii, et kõige viimasel kohal olev võistleja/võistkonna liikmed saavad 1 punkti, iga järgnev koht saab punkti eelmisest rohkem. Võitja saab võidu eest lisapunkti. Paarismängu puhul saavad viimase paari mõlemad võistlejad 1 punkti, iga järgneva paari mõlemad võistlejad punkti rohkem jne.

4. AUHINNAD

  1. Iga korra parimatele Lucky Loore kinkekaardid(I koht 40€, II koht 20€, III koht 10€)
  2. 501 puhul suurim pox(100 või suurem lõpp) 20€. Sama pox-i puhul saab auhinna pox-i esimesena visanud võistleja
  3. Hooaja viimane etapp on finaaletapp, kuhu pääsevad hooaja 16 parimat mängijat. Finaaletapi auhinnad paneb välja Lucky Loore ja need on dartscorneri kinkekaardid I koht 150€, II koht 100€, III koht 50€
 

Tulemused 170+ POX
Urmas Kink 7 180
Indro Konik 7
Romet Voore 5
Marti Troon 5
Linnar Simmo 4 116
Klaid Melnikov 4
Tanel Tärgla 3
Margus Tamm 3
Reivo Värk 2
Margus Taavet 2
Henri Kink 2
Gunnar Veberson 2
Timmo Kuusk 1
Piret Konts 1
Kaimar Ilm 1
Ardi Külm 1